Geoblog.pl    mmp    Podróże    Asia III    rondo w Glinojecku

rondo w Glinojecku

Polska, Warszawa

A wiec jedziemy...
Mimo kuszącej propozycji dojazdu do Warszawy w dniu wczorajszym postanowiliśmy wybrać zakładaną od początku wersję i złapać Busa o 4:30. Po pierwsze primo udało nam się po raz ostatni wygodnie wyspać we własnym łóżku, po drugie primo zamknęliśmy wszystkie tematy przedurlopowych przygotowań, łącznie ze szczepieniem WZW A Havrix Adult o 21:30. Po trzecie primo ultimo hołduję zasadzie, że jeżeli chcesz, aby wszystko poszło zgodnie z planem to go NIE ZMIENIAJ!
Po za tym mogę chyba uważać siebie za entuzjastę PolskiegoBusa. Przede wszystkim mam dostęp do internetu i zasilania wiec ilość możliwych czynności, które przyspieszają wskazówki zegara, podczas tej ok 5 godz. podróży, jest nieskończona. Obecnie najbardziej dumny jestem, że zapisaliśmy się na Bieg Europejski 11.05 :) Rok 2013 stoi pod znakiem biegania! Dodajmy do tego kawkę i lody, czego chcieć więcej? Może, żeby PKP się w końcu się obudziło i stanowiło jakąkolwiek konkurencję...
Należy zapamiętać, że w Gdańsku nie wolno przebookować biletów na PB, ta opcja jest dostępna tylko na Metro Młociny w Wawie. Szkoda... ale i tak sprawa została sprawnie załatwiona - dodatkowy koszt - ok 25zł na os...